15 augusti

Heej, igår eller ja den 14 augusti så spelade vi match mot vallentuna, vi förlorade med med tankte på att vi i första halvlek inte hade några avbytare och att vi dessutom i andra halvlek fick våran målvakt utvisat så att vi bara blev 9 personer på planen så spelade vi endå relativt bra, kanske lite slött i slutet. Jag kan erkänna att jag tappade energin och blev trött i slutet men vem blir inte det av att spela i 80 minuter? Dessutom så kände jag av min ansträningings astma till och från men så fort jag kände att det höll på att förvärras till hyperventilation så tog jag det lite lugnt och varvade ner så fort jag kunde vilket hjälpte. Jag tror att astma medicinen som jag tog en timme innan matchen också hade ett finger med i det hela :)

lite senare idag så ska jag åka och kolla på johan Hedmans hemma match med tessan och kanske några fler, sen bär det förmodligen av till kungsträdgården och The Voice :)

Jag kan inte fatta att 9:an är slut, att jag aldrig mer kommer att få träffa mina klasskamrater, dom jag kännt så länge. Nu börjar jag 1:an på ett helt nytt ställe med en massa nya människor, helt otroligt vad fort allt har gått..  GYMNASIET HERE I COME!

Hör av mig mer sen, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0