JAG SAKNAR DIG PAPPA<3

JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET
Du förstår inte jobbigt det är att inte ha dig kvar i livet, du betyder så mycket för mig. Jag kommer ihåg hur du alltid stoppade om oss på kvällarna, hade jag somnat nere i soffan så bar du alltid upp mig till sängen. Jag kommer ihåg hur du alltid busade med mig i bilen hem från mina träningar. Jag såg alltid fram emot det eftersom att jag fick ha min egna lila stund med dig då. Jag kommer ihåg att du alltid ställde upp och tog min sida när mamma tyckt att jag gjort något fel. Du köppte leksaker i smyg eftersom att mamma alltid blev så sur när jag kom hem med nya leksaker och mitt rum var fullproppade med dom. vi brukade få följa med dig till jobbet när vi inte mådde så bra, så åkte vi runt i stockholm och levererade paket, vi brukade alltid stanna och köpa glass då. Jag kommer ihåg när robot katten Kitty kom ut, jag ville så gärna ha en, och eftersom att dom var slutsålda i alla affärer så åkte du runt till minst 5 stycket bara för att jag skulle få en i julklapp, åh Herre Gud vad jag saknar dig..


Kommentarer
Postat av: Mlee

Du e inte ensam systra mi... fins här om det e nått stor kram

glöm inte att jag älskar dig!!

2009-08-12 @ 23:46:34
URL: http://mlee-mlee.blogspot.com
Postat av: Fredrica

jag vet, samma här! jag älskar dig också<3

2009-08-13 @ 13:55:05
URL: http://wallenburgare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0