Jobbigt

Hej, ska snart till att städa mitt rum och sedan fortsätta där nere, ska försöka få med mina bröder om det nu går. Vet inte riktigt vad som händer idag om inte annat så blir det väl till att slappa elr nått. Igår hade brorsan hit några kompisar, jag trängde mig på lite och satte mig med dom ute på terassen om man nu kan kalla det för det, kommer inte riktigt ihåg vad det heter, men iaf. Det var mysigt att bara sitta där ute och snacka lixom, sen gick vi in och kollade på  film, men jag somnade typ i soffan och vakna till vid halv 3, då gick jag och la mig, för jag va så himla trött :P

Dom senaste två träningarna så har jag fått det svårt att andas när jag anstränger mig, typ springer fort och så, vilket inte är roligt eftersom att jag börjar att typ hyperventilera och så. Mamma har astma så det skulle inte förvåna mig om jag har fått ansträngnings astma :S SUCK! Jag har borta match på fredag, jag får se hur det går då :)

Ska städa nu, eller iaf försöka :P Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0