OP1A

2 dagen som första "ringare", hur underbart som helst fast å andra sidan inte. Igår så hade jag upprop klockan 10.00 på min skola, Didaktus som ligger på liljeholmen cirka 47 min kommunalt hemmifrån mig. Otroligt nog så ska jag och min brorsa gå i samma skola och klass. Jag hamnade egentligen först i OP1B, men jag och min bror hade bestämt oss för att gå i samma klass så att vi kan hjälpa varandra med läxor och sånt, så jag fick byta till OP1A istället vilket var det bästa som kunde hända. Klassen var mycket trevligare och det var en helt annan stämning när man gick in där. Mentorerna verkar också mycket bättre, i B klassen så var det en gammal tant, virrig och så vidare, medan de var två unga tjejer i A klassen. Idag, andra dagen i skolan så har jag redan kommit tjejerna närmare, eller alla 24 tjejer har faktiskt kommit varandra närmre alla hejade på varandra och snackade med varandra, de 6 killarna som vi har i klassen har redan bildat ett litet gäng. Efter Barnens ö som vi ska till om två veckor, så tror jag att alla kommer vara med varandra och snacka med varanndra, klassen verkar bra på det sättet. Jag är glad över att jag fick byta klass, för i den klassen trivs jag! Hade svenska diagnos/test idag så att lärarna ska kunna se hur vi ligger till i skolan, och imorgon kommer vi ha ett i engelska, blääää. Fick mitt nya schema idag vilket suger häst skit!!!!!!!!!!!!!! ska dra, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0