Sommarkrysset 8 Augusti

Heeej, igår var jag allt för trött för att skriva i bloggen när jag kom hem från Grönan. Men passar på att skriva lite snabbt nu innan jag troligtvis ska in till stan med syrran och christian för att typ lalla runt och kanske gå på bio och se 'Year One'.

Jag hade fått för mig att jag skulle åka med tessan in till Gröna Lund, men ett missförstånd uppstog så jag fick ta mig in själv. Rebecca och Tessan kom dit vid typ 11 - halv 12 för att passa platser till alla, sen kom jag dit vid halv 2. Kan du tänka dig att Rebecca och Tessan satt där från 11 till ungefär 22, och jag från 14 - 22.. Helt sjukt att vi satt där så länge, men vi överlevde, brände oss lite i solen, men det gör inte så mycket ;) Det var: Jag, Elin w, Petra, Sofie, Lina, Tessan och Rebecca som åkte in. Vid 20 satte Sommarkrysset igång och vi tjoade och hadde oss åt typ allt, och hamnade i bild gjorde vi också rätt många gånger, satt kollade du på sommarkrysset igår klockan 20.00 så såg du säkert oss :) Det hände en massa roliga saker som jag inte riktigt orkar ta upp. Men lite måste jag ju berätta. Jag kan börja med att tessan typ skadade mitt lillfinger, vilket hon ska få igen för ;) dessutom så träffade vi Hugo från "Den rätte för rosing", vi snackade och tog kort på marabou killarna också,  bilder kommer sen. Det var hur roligt som helst med er tjejer!<3


Det är mycket troligt att det var roligare på plats, men iaf:
Elin Walfridsson och hennes Granne satt och messade med varandra precis innan sändningen:

Elin's Granne: Hej, vad gör du?
Elin: Jag är på Grönan, på sommarkrysset, håll utkik efter mig.
Elin's Granne: Men jag är ju inte på grönan

haha xD så dum, det var ju på tv:n hon skulle hålla utkik så klart ..

Nu jag jag göra mig klar för att dra om ett tag :) Kram
(
berättar sen om filmen var  bra elr ej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0