There´s no place like home

Heeej, nu är jag äntligen hemma, eller jag kom ju egentligen hem i söndags natt, men det är nu jag har tid att skriva lite på bloggen :) Jag har jobbat idag, skulle egentligen vilja vara ledig men det känns bra att få pengar så jag jobbar på endå.

Gotland 2009

Det var mysigt på gotland, inte lika stort och inte lika mycket människor runt omkring sig som på Gothia. Det var varmt och skönt, kul att få spela fotboll och va med laget. Vart lite jobbigt när vi cyklade omkring så mycket, men det gick det också. Vi spelade kanske inte vårt allra bästa men jag är speciellt nöjd över våran prestation under den sista matchen som vi vann på straffar. Det är skönt att vara hemma, men jag njöt endå under den korta  tiden vi var där :)

Lite bilder från Gotland:

           
   
Skriver mer sen, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0