Livin the dream, SMACK

Tjoo, ligger i Idas säng med hennes nya laptop och typ degar.. Ida ligger på en madrass nere på golvet och typ kollar konstigt på mig, jag tror att det är för att hon inte har något bättre för sig. Sophia åkte runt klcokan 10 för hon skulle på någon konsert av något slag, hon sa hejdå och sen somnade vi om. Vi åt nyss frukost men sen ville ida gå och lägga sig igen så därför ligger jag här. Btw sebastian var här igår och gissa om ida va glad :D hahahahaha ;) Men han var bara här en timme sen skulle han in och fästa i stan med sina läckra leopard string, mjukis och sitt nät linne xD Jag vill bara meddela om att det inte existerar någon tatuering just nu men förhoppningsvis så dröjer det inte länge till!!! Jag har dessutom slutat bita på naglarna och jag fick VG i slutbetyg i Arbetsmiljö och säkerhet :D Det var allt i ett typ avrundat format... ska dra nu men hejdå, KRAM


Hittade precis en massa bilder på oss när vi fikade tillsammans allihop för första gången,
som ida sa att hon skulle lägga upp..


Fett mysigt det var!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0