12 Juli

Tjoo, allt bra? :) Idag så kom min syster och hennes fästman hit, vi åt middag och fikade sen åkte dom hem. Till middag åt vi lövbiff med pommes och grönsaker typ, till efterrätt blev det en mandeltårta som var jätte god! Maten var också god såklart. Min syster är gravid i 7 månaden och det känns roligt att jag snart kommer att få ett syskonbarn för första gången :) Inte varje dag man får bli Moster!

Igår så åkte jag hem till fredrika vid typ 5 tiden där jag träffade henne och elin j. Lite senare kom elin l då vi skulle vidare hem till Petra och fira henne. det var jättte trevligt, först var det tjejmiddag sen kom det en massa killar som sjöng sing star med oss :P Efter ett tag så gick jag hem, jag var så jäkla trött efter att jag vart uppe sent dagen innan. De andra gick vidare till Lina och hadde det mysigt där.

Några bilder från kvällen hemma hos petra:

           

Ska fortsätta kolla på filmen: Till våra barns försvar, på kanal 5. Hare så bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0