3 Juli

I fredags så messade Fredrika och Jennifer och frågade om jag ville följa med och käka på en "Kina" restaurang nere vid rotebro station, vilket jag gjorde. Jag fixade mig och stack sedan direkt hem till Fredrika, efter att jag vart där ett tag så stack vi ner till resturangen där vi mötte Elin och Lisa. Curry Garden som restaurangen heter dåra var as dyr så vi stack till Grillen ist. Efter att vi ätit klart så gick jag, Fredrika och Jennifer hem till Tessan där det redan var en massa personer. Kvällen hemma hos Tessan vart as trevlig och skit rolig :P Det känns bra att jag fått tebax kontakten med Tessan och alla andra pers i Rotebro! :)


Hemma hoss Tessires

Kommentarer
Postat av: tessan

Naaaw gumman!! älskar diig,

2009-07-05 @ 13:11:45
URL: http://imfuckinghappy.blogg.se/
Postat av: Fredrica

Jag älskar dig med tessires <3

2009-07-05 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0