Aproligt!

Hej alla, var ett tag sen jag kom hem, men det har redan hunnit hända hur mycket som helst :) Julia ska slagga här och vi har redan hunnit poppa popcorn , läst bloggar, pruttat, kissat, skrattat, pratat och bloggat. Tidigare på kvällen sa jag till julia att vi var tvugna att vara tysta när vi kom hem eftersom att min brorsa ska jobba tidigt på dan och när vi kom hem så var vi kalla och blöta om fötterna så vi gick in i tvättstugan och skulle leta fram två par strumpor. När vi väl hittade det så gav jag ett par till julia som hon sedan började att sätta på sig dom, samtidigt så viskade vi till varandra. Eftersom att vi var på nedervåningen i tvättstugan och mina bror sover på övervåningen så sa jag till henne att  hon inte behövde viska, helt plötsligt så snubblar hon baklänges och ramlar in i min mangel och tvättställning xD så jäkla roligt det var asså, jag höll på att kissa på mig... :P aja, nu ska väl vi försöka hitta en film att se på vilket igentligen är helt onödigt eftersom att vi båda kommer somna på en gång :P men men.. Hejdå, Kram
 Vill du se bilder från ikväll gå då in på Tessires blogg: www.imfuckinghappy.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0