17 Juli

Jag är ganska dålig på att uppdatera men jag ska försöka att förbättra mig :)
Jag har jobbat hela veckan och får nu för andra gången sommarlov på två veckor innan jag börjar jobba igen. Jag målade en av toaletterna ljus rosa på mellanstadiets avdelning, toaletten brevid ska jag tillbaks på tisdag och måla limegrön. Kill och tjej toaletter ska det tydligen bli :) Sedan så åt vi lunch på sollentuna golfklubb, vi åt kyckling spett, ris och colwslaw vilket var jätte gott :) När jag  hade slutat och satt hemma vid datorn när jag helt enkelt fick ryck och bara ville iväg någonstans, så jag ringde en kompis och frågade om vi skulle till stinsen vilket vi kom fram till att vi skulle. Efter att jag hade duschat och fixat mig i racerfart så ringe hon upp mig och sa att det inte gick eftersom att hon tydligen skulle få besök. Mamma såg att jag stressade och skulle iväg och eftersom att jag inte åkte iväg så frågade hon varför och då sa jag så som det var. Efter ett tag så kom hon ner och sa helt plötsligt att hon skulle åka med mig till stinsen så att jag fick komma iväg endå. Jag köpte nuitrisse blonda hårfärg (jag håller mig till blont ett tag till), båda mamma och jag köpte sedan smycken på Glitter där det för tillfället är 75% rea, vilket man får hur mycket som helst för! Efter det så åt vi middag där, sushi blev det, min favorit mat så jag är glad :D Ikväll händer det inte så mycket, vad jag vet. Men imorgon ska jag kanske till syrran och färga håret och vara där ett tag, sen vet jag att en bekant ska ha fest, alla över 20 förutom jag och kanske min bror.. (han är en gemensam bekant) Så jag kanske sticker dit ett tag, vi får se :) Nu ska jag kolla på, En plats i solen, ha det så bra!

Hej då, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0