Let me see the funky chicken

Tjeena, allt bra? :P här är allt bra iallafall, kom precis hem från Fredrika/Fisken. Åkte hem till henne efter middagen som bestog av potatis och kyckling med curry sås :D Jag trodde att det skulle vara flera där än vad det igentligen var. När jag kom dit så satt alla i Fiskens rum och kollade på bilder och videos från återträffslägret med konfirmationen vilket var as roligt "Let me see the funky chicken, what did you say,  I said let me see the funky chicken" :P haha
Sen gick vi ut på hennes baksida och satt där mer elr mindre hela kvällen, och helt plötsligt så bestämde sig julia, malin och simon för att baka en sockerkaka som gick åt relativt snabbt om man säger så :P Vi får se vad som händer imorgon, en sak är jag säker på, och det är att det iaf händer något på Tisdag ;)

                                      
Tessan är yber bra på att ta bilder!


Sen lyckades hon faktiskt ta en som var på oss ;)

Nej, nu ska jag ner och kolla på när min storebror spelar GTA :P Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0