Mys kväll

Hej, för alla er som läst inlägget före det här, så vart det jag och inte min bror som klippte gräsmattan, jag satte även på en till tvätt men dammsög gjorde däremot min bror. Medan jag ändå höll på att klippa gräset så klippte jag våran häck eftersom att den värkligen hade växt mycket, men nu är den rak och fin (åtminstonde där man behöver gå) :P Idag så har jag inte gjort så mycket, det var lite halvt planerat att jag skulle träffat en kompis idag, men så vart det inte utan jag var ute och fixade trädgården till klockan 5. Om ungefär en halvtimme så börjar Huset vid sjön på kanal 3, så den ska jag se :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

haha, bara för att jag frågade dig vad du gjorde sen.....hahahahhahah

2009-07-27 @ 00:25:52
URL: http://imfuckinghappy.blogg.se/
Postat av: Fredrica

hhaa, nej faktiskt inte :P

2009-07-27 @ 15:07:08
URL: http://wallenburgare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0