Smulan

Tjenixen, idag så vaknade jag ganska sent runt klockan 11:00 och åt frukost och sen runt klockan 12:00 så messade jag fredrika och frågade när vi skulle åka till stinsen vilket vi tydligen skulle göra klockan 13:00 så jag fick skynda mig. Elin åkte med mig, fredrika med tessan och elin och frida mötte vi där. Vi åkte till stinsen för att köpa en present åt Petra som fyller år imorgon och ska ha tjejmiddag dessutom skulle jag säga hejdå till Tessan som åker till New York imorgon. Vi åt lunch där och fikade, sen när vi var på väg hem så gick vi in en snabbis i djuraffären och bestämde oss för att köpa en fisk som tessan fick ha i sin fiskskål med sin andra fisk. Det var jag, tessan, elin och fredrika som köppte den tillsammans, fredrika döpte den till smulan eftersom att hon inte ville vara med att betala om den inte fick heta det. Eftersom att min mobilkamera inte är den allra bästa så var det här den enda bilden som inte blev suddig:


Smulan är svart med utstående ögon :P


Elin tråkar, fredrika bloggar, och tessan:


Tar bort hårstrån från sina ögonbryn med typ hårborttagningscrém eller nått :D

Ska gå nu, men bloggar mer imorgon efter att jag vart hemma hoss Petra, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0