Stressigt värre

Todiloo,  idag har det varit en tressig dag eller rent ut sagt fullproppad med saker att göra! Det började med att Julia och jag vaknade kl. 11:00 och var skit sugna på Mc donalds och eftersom att klockan var så sent så bestämde vi oss för att åka till Coop och äta frukost/lunch. Efter det så släppte julia av mig hemma och hon åkte vidare och skulle säga hejdå till sin kompis Amanda :P Efter att jag varit hemma ett tag så la jag märke till att min gravida syster hade skrivit på facebook att hon skulle åka till Väsby c, jag och mamma tyckte inte att hon skulle behöva åka dit själv så vi + danijel åkte och hämtade henne och tillbringade mer elr mindre resten av dagen där :) Sen lagade jag mat, pasta med skink och champinjon sås :P jätte gott vart det, lite mycket vit peppar kanske (Host.. Danijel) :D Nu sitter jag och kollar på National treasure på tv4+ :)

Ni får ha det så bra, Kram


Kommentarer
Postat av: The big Sisther Mlee

Tack för trevligt sällskap. får vi göra om sen =)

puss å kramen

2009-07-09 @ 06:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0