SUCK...

Hej :) Jag kom precis hem från min syrra, åke hem till henne igår eftermiddag efter att ha följt med min kusin och mina sysslingarna till barkarby. Mamma är inte hemma för tillfället och vi hade slut på bröd och steksmör så jag var  tvungen att köpa det på vägen hem i norrviken, bussen kom inte så jag fick vänta en halvtimme tills nästa buss kom. Det första jag fick göra när jag kom hem var att sätta in i diskmaskinen och sätta på den trots att jag bad min bror att göra det igår, dessutom fick jag ta bort kläder från torkstället och sätta på en ny maskin.. ska man behöva göra allt bara för att man råkar vara tjej och inte mamma är hemma? Blir troligen jag som kommer att få plocka ur disken och hänga tvätten sen när det är dags, säkerligen jag som kommer att få dammsuga också.... Nej, efter några dagars tjatande så är det fan dags för min bror att klippa gräsmattan, nu jävlar...! Skriver mer sen, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0