Vaknade nyss

Jag vaknade för en liten stund sen och såg att jag hade ett missat samtal från Tessan (Hon hade tydligen bara råkat ringa mig, SUCK) så jag bade henne ringa igen men det slutade med att vi messade ist och kom fram till att hon skulle höra av sig lite senare på dagen. Får se vad som händer efter det! ;)

Ska duscha nu och städa mitt rum, eller rättare sagt typ lägga tillbaks alla mina kläder i garderoben. För ni vet den där kläd-paniken man kan få ibland när man ska iväg och värkligen inte vet vad man ska ha på sig så det slutar med att man har provat halva garderoben som man bara har slängt överallt i rummet? Så brukar det vara hos mig iaf :D

Skriver mer sen, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0