30 Oktober

Först och främst så vill jag gratta min älskade Morbror :) GRATTIS<3

Sen så vill jag säga till en person som i vilket fall som helst inte läser min blogg, men skit samma.. Jag saknar de vi hade, kan inte släppa dig R, även fast jag vet att jag borde och verkligen försäker så går det inte... vet inte vad jag ska göra!!

Men iaf jag längtar grymt mycket till efter praktiken eftersom att jag då ska tatuera mig :D och jag har bestämt hur jag vill ha den, men säger inget eftrsom att ni får se hur den blev sen :D

Som ni kanske inte vet så fyllde jag år i onsdags, dom närmaste kom för att fira oss. Jag fick en rosa/lila vibrator med blåbärsmassageolja till, pengar, en kofta, en tatuering och lite sånt. Det var jätte mysigt :P

Ida och sophia kommer snart för att ha filmkväll, blir jätte kul som vanligt ;)

Lite om vad som hänt under veckan och så, ska gå nu :) hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0