Synd att det ska behöva kännas så här..

känns som om folk gradvis hör av sig mindre, som om man blir mer och mer bortglömd, mer och mer ensam. Synd att det ska behöva kännas så här kan jag tycka, och varför gör jag ingenting åt det!? Jo därför att jag får en kännsla av att om dom hade velat umgås med mig så hade dom hört av sig, eller låter inte det ganska förnuftigt!? Det är ganska många som tycker att jag ska höra av mig till dom, men då får jag en kännsla av att jag på ett sätt jagar dom och lixom kanske tränger mig på om dom ska göra något och dessutom, hade dom velat umgås med mig så hade dom nog hört av sig! Finns det någon därute som skulle märka om jag försvann? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Först och främst så vill jag säga att du är en underbar människa,glöm inte det!

Många skulle både märka och sakna dig kan jag säga,även fast du inte känner så nu. Vet precis hur det känns men det går över jag lovar dig,ge det bara lite tid ska du se. //Läsare

2009-10-06 @ 19:49:41
Postat av: Heffa

JAG SKULLE SAKNA DIG FETT MYCKET!!!!

2009-10-10 @ 16:22:13
URL: http://thepullers.blogg.se/
Postat av: Fredrica

JAG SKULLE SAKNA ER OCKSÅ<3

2009-10-19 @ 20:37:23
URL: http://wallenburgare.blogg.se/
Postat av: Fredrica

Ja du skulle inte ens få komma på tanken ÄLSKLING Vad vore jag utan dig



DUMMER älskling



Älskar dig så mycket min UNDERBARA unge...



Mamma Mimmi

2009-10-23 @ 01:23:39
URL: http://wallenburgare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0