Blogga om vad?

Hej :) sitter hos min syster och  myser för fullt! Thindra är lite grinig men men, vem är inte det till och från?
Under lovet så har jag för det mesta vart med min pojkvän, vi har myst och vart på dubbeldejt och gymmat och lite sånt där. Har även vart en hel del med fridisen och emil :) Imorn så ska jag träffa frida och sen kolla på när emil och hans korpen lag ska tävla i bowling :P haha.. På fredag ska jag kanske vara barnvakt och förhoppningvis så är josef det med mig :) Jag ska egentligen spela två matcer i helgen men eftersom att jag har fått tillbaka min benhinneinflammation och knappt kan gå så blir det inget spelande för min del. Dom kommer äga endå!! Nu ska jag mysa massor med min kära syster och christian för thindra ska sova snart!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0