Djurgårdens IF, Stockholms stolthet

Det var längesen jag skrev i bloggen och det finns n förklaring, mitt intresse är inte så stort just nu. Är fullt upptagen med skolan, min underbara pojkvän och att försöka bli frisk!

Igår så kollade jag och Josef (min pojkvän) på HV71-DIF. Matchen var jätte spännande, den var skit bra. Inte för att djurgårn spelade bra i första perioden, utan för att de tog igen den sista perioden vilket, med tur ledde till vinnst för djurgårn. Det är skit bra eftersom att det nu står 2-2 i sm matcher. De spelar om sm-guldet, bäst av 7 matcher. Därför är det skit viktigt för dif att vi vinner matchen ikv eftersom att vi då får en större chans att vinna guldet. Matchen börjar om ca en kvart och då jävlar kommer det gå hett till!! KOM IGEN NU DIF<3

 



Kommentarer
Postat av: jejje

bra fredrica man ska stötta sitt lag i vått och tort =)hejja dif =)

2010-04-26 @ 01:56:42
URL: http://jejjeogramse.blogspot.com
Postat av: Anonym

visst ska man! :) dom kom 2:a iaf :P

2010-04-27 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0