MEN SERIÖST!?

Kan inte låta bli att inte bli förbannad även fast jag känner att det är bortkastat med tid att lägga ner ett helt blogginlägg på henne. Men what the hell, why not lixom!? Det finns vissa människor som helt enkelt inte klarar av att vara utan drama, så därför skapar dom det själva. Att klanka ner och skriva en massa skit på en blogg är helt jävla värdelöst (visst, det är precis det jag gör själv. Men jag har mina skäl till det som vissa andra inte har). Att sitta som vuxen och snacka skit om min syster och hennes familj är bara så j'vla patetiskt, vad har dom ens gjort henne!? INGENTING. Hon sitter och snackar skit om relationen mellan dem, namnet som dem döpte deras dotter till (min sysetrdotter), vad dom gör  på sin fritid och skiver på FB. Det är väl fan inte hennes ensak om vad dom gör och inte gör, kan hon bara sluta lägga sig i?!? BLIR SÅ JÄKLA UPPRÖRD, KAN HON BARA SKAFFA SIG ETT LIV IST?!!?! Min syster och hennes fästman är det underbaraste människor och par som finns, att min storesyster råkar vara lite större (som hon vart mer eller mindre hela sitt liv) och att christian råkar vara lite feminin och bakar till och från gör FAN inte honom till en feeder. Hur jävla paranoid får man vara egentligen!! Om hon nu känner för att anklaga dom för något som inte ens stämmer kan hon väl endå hitta på något som man ens skulle kunna tro på!!! Att hon tycker att  man är outbildad för att man tycker att det är fint att sätta in ett H i Thindras namn är så sant som att jag är lång!! Man bestämmer väl fan själv vad man tycker är fint och passande!! Denna kvinna är helt enkelt psykisk störd och jag tycker att hon ska lägga ner sin bortkasta tid på sina stackars barn istället för att sitta och skriva skit på sin blogg om världens bästa familj. Hon har inte ens befogenhet till det så jag fattar inte vrf!?! Kom igen hon är en vuxen kvinna, möjligtvis inte psykiskt men ENDÅ!!!!!!
F**K O*F säger jag bara!!!


Psykopatens blogg:

http://honabona.blogspot.com/?zx=a2e7d76fa4a1c221

Kommentarer
Postat av: Emelie "Mlee"

love u!

2010-04-08 @ 20:52:53
URL: http://mlee-mlee.blogspot.com
Postat av: Emelie "Mlee"

love u!

2010-04-08 @ 20:53:23
URL: http://mlee-mlee.blogspot.com
Postat av: Anonym

älskar dig också världens bästa syster!!<3

2010-04-08 @ 20:57:10
Postat av: Christian

Bra skrivet Fredrica ! Tillägnat detta inlägg i ett inlägg i min blogg nu ;)

Postat av: Fredrica

gör så ;)

2010-04-09 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0