Ska jag, elr ska jag inte!?

Har seriöst börjat fundera på att sluta på fotbollen.. Vet inte riktigt vad jag ska göra :S Och att se att alla som jag bjöd på kräftskiva för ett år sen inte vill ha mig på deras kräftskiva i år. Har typ ingenting mer gemensamt med dom, glider bara mer och mer isär från dom och det gör ju inte direkt så att jag vill fortsätta spela fotboll heller... Ska det alltid vara jag som typ bjuder allt och alla men själv aldrig bli bjuden, har jag gjort nått elr är det bara många som har nått emot mig!? :S Hmmm... Aja what ever, kommer typ endå behöva fokusera på plugget nu och dessutom har jag andra underbara vänner att umgås med :D

BTW SÅ ÄR DET FEST I JORDBRO IMORN, SKA FIRA IDA SOM FYLLDE 17 I TISDAGS, GRATTIS IDAAAAAA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0