18 Februari

TjabbaTjeenaHallå, Är ganska irriterad, bara rent allmänt då alltså. Ingenting går så som jag vill att det ska göra, allt bara går skit. Har hur mkt i skolan som helst att göra, känns som om jag inte träffar mina vänner tillräckligt, och kärleken tänker jag inte ens ta upp. Några shotar från en snygg bartender betyder tydligen mer en hemma mys? Det finns personer som jag börjat sakna igen, vilket jag tycker är lite onödigt, men vad kan man göra? Saknar min allra bästa vän, vi var inte vänner så länge, men han kom mig så himla nära, saknar tiderna med honom, tyvärr så slutade det som det gjorde och jag kommer nog aldrig få tillbaks kontakten med honom. JAG LÄNGTAR TILLS VINTERDEPRESSIONEN GÅR ÖVER!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kommer bättre tider snart ska du se :) Jag känner på mig att den här sommaren kommer att bli riktigt lyckad :D<33

2010-02-19 @ 19:38:52
Postat av: Fredrica

får fan hoppas på det, vi ska ragga som faaaaan ;) haha<3<3

2010-02-19 @ 23:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0