Mensvärk :(

Hej, har precis kommit hem från styrketräningen, har duschat och sitter nu och vill att en viss person ska logga in på msn, hoppas!! Har mensvärk i magen och ryggen, brukar aldrig ha mensvärk så när jag väl får det är jag värsta klenisen. Min mensvärk är säkert ingenting i jämförelse med dem som har det jämt, men men. Att ha mensvärk under tiden som vi tränade gjorde ju inte det hela bättre. Det gjorde inte så värst ont efter ett tag, men när man slutade träna så kom värken på en gång :/ Imorn är jag ledig från skolan eftersom att det är så svårt och ta sig fram kommunalt nu när det är så mycket snö överallt. Ska troligtvis på bio med tjejerna, får se när och om det ens blir av!? troligtvis så blire det. På dan ska jag plugga som fan, måste ta alla läxor seriöst nu så jag inte sitter med alla kvällen innan :S aja, ska ner och ta en ipreen nu. Hejdå, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0