Nu får det endå vara nog

Jag orkar inte med mer snö. Vill bara här ifrån!! Saknar sommaren och våren så otroligt mycket!! Men men.. inte mycket man kan göra åt saken. Eftersom att det är kaos i pendel och tunnelbane trafiken så tänkte vi inte ens försöka, utan jag och brorsan stannade hemma istället. Lika bra eftersom att jag då har kunnat ägna dagen åt att göra läxor och skriva uppsatser och plugga inför provet som vi ska ha i psykologi imorn.

Förutom alla läxor så är allting relativt bra endå. Snart sportlov och allt runtomkring bara flyter på, vilket känns härligt! :) Igår så var jag och kollade Remember the titans hemma hos tessan med laget, vi skulle typ lära oss om ledarskap och så. Det var kul, länge sen man såg filmen.

Vill åka och shoppa och gå på bio, får väll se om det sker under sportlovet kanske :) ska plugga vidare. Hejdå, Kram


 Marholmen 2007, saknar!



Norrtälje 2008
Bilderna är tagna av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0