Slamper party!! XD

Tjeenixen, jag sitter och uppdaterar medan josefin L ligger på madrassen på golvet med min sköldpadda på magen och tar kort på henne... Hmmm CRAZY :P Vi kom precis hem igen efter att ha vart på min förra skola och åkt pulka med soppåsar XD Hur roligt som helst, det rekommenderas!! :P Tidigare så möttes vi upp i sollentuna C för att köpa hårfärg, det vart hårfärg och en varsin stor chai latte från waynes :P MUMMMMMS va gott det var.. sen stack vi till donken i rotebro och åt där (Coop extra)... Vi åkte hem och färgade/"slingade" mitt hår två gånger, det vart väll (som vi kan se nu) helt okej.. :D sen så började vi prata om när vi hade skräckmaraton hemma hos mig, det var en slags tradition för henne och mig. Vi snackade om en film som vi sätt, satt och letade upp den på internet för vi visste inte vad den hette, nu så håller min storebror på att ladda ner den så att vi troligtvis får se den ikväll.. :D den är fett läskig.. Den heter BTW Creep.. Nää, nu ska vi fortsätta löjla oss på det där sättet som bara vi kan ;) BYE BYE, KRAM





 
Några bilder från våran lilla utflyckt till backen!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0