HAPPY BIRTHDAY

I år blir det tro det eller ej 7 år sedan min pappa dog i cancer, idag skulle han ha blivit 51år gammal. Det värsta som finns är när personer frågar mig om jag saknar honom, eller när dom säger att dom vet hur det känns. Klart som fan att jag saknar honom, skulle inte du ha saknat din pappa kanske? och du vet fan inte hur det känns att vara 9 år och förlora sin pappa! Jag vet att dom bara vill väl, men kom igen lite kan man väl endå tänka sig för innan man säger något!? JAG ÄLSKAR DIG ANDERS WALLENBORG


Förra året då pappa skulle fyllt 50 köpte jag ett berlockarmband i silver och en ängelberlock, för varje år sen han skulle fyllt 50 sätter jag dit en ytterliggare berlock, så idag satte jag dit en till berlock, berlock nr2 som föreställer ett kors.



Idag kommer ida och sophia för ytterliggare en filmkväll :)<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan inte säga att jag vet hur det känns för det göra jag inte. Men du ska veta att jag alltid finns här för dig i alla lägen. Du är trots allt en av mina bästa vänner sötnos :)<3

2010-01-05 @ 17:05:25
Postat av: Fredrica

tack hjärtat, du förstår inte hur mycket du betyder för mig! ja älskar dig<3

2010-01-05 @ 19:09:15
URL: http://wallenburgare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0