Ibland är inte alla skruvar på plats

Heeeej, jag vaknade upp i morse med halsen helt uppsvullen, som tur var så gick det ner lite under dagen. Jag, ida och en massa andra satt utanför vårat klassrum innan våran lektion började. Under lektionen inser ida att hennes mobil inte är där. Så hon får panik och springer runt hela skolan för att leta efter den, tills vi båda kommer ihåg att det var jag som hade den sist. Det visade sig att den legat i min jackfica hela tiden. Men vi ringde efter hennes mobil flera gånger och den vibrerade ju inte eller så så jag tänkte inte på att den låg där :P hihi.. men men

Det finns en låt som jag fastnat för grymt mycket, den är ganska gammal och jag har inte hört den på flera år så nu sitter jag och lyssnar sönder den!!


I LÖÖÖVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0