JFR

Hej alla, hade styrketräning idag eftersom att konstgräset inte var plogat, så jäkla jobbigt med styrketräning men känslan efter är skön. Har duschat,  ätit, fixat lite på rummet och nu sitter jag här och bloggar.
Jag vill bara säga det att Ida och jag är helt muppiga, spec ida.. Vi fick en uppstas som vi ska skriva idag och eftersom att vi båda inte jobbar bra hemma så satt vi kvar i skolan även fast vi fick gå tidigare. Som ni säkert fattat så fick vi inte mkt gjort, ida satt och sjöng till musik på sin ipod, och fyfan va roligt hon låter när hon sjunger xD haha.. men men

Jag vill rekommendera smyckes sidan http://jfr.webb.se/ , jag tycker att dom har väldigt fina smycken till ett bra pris, kan bli lite dyrt eftersom att det finns så mycke fint man vill ha!! Jag tycker speciellt om fyra smycken som jag troligtvis kommer att inhandla.

Ljust twistad kedja m. inspire tag
Ett väldigt vackert och rejält armband bestående utav ljust silverpläterad kedja, klolås,
stor vit sötvattenspärla samt tag med texten "inspire". 129:-
Ljust twistad kedja m. inspire tag

Carpe Diem - vackert armband!

Ett vackert armband med budskap!

Tänk att ett armband kan bli så fint med dubbel oval kedja, stor tag med texten
 "Carpe Diem", rosa sötvattenspärla och ett stort klolås. 129:-
Carpe Diem - vackert armband!


Stilrent armband, dubbelkedja m. budskapsring!

Ett armband med budskap!

Dubbel silverpläterad crosskedja m. stort klolås och
en budskapsring med texten "Tro Hopp Kärlek". 99:-
Stilrent armband, dubbelkedja m. budskapsring!


Modernt armband i svart!

Är du den som har koll på trender inom smycken så har du nog sett liknande armband på stan! Detta armband bestående utav 3 st flätade läder längder bombaderat med massor utav små söta berlocker och budskap! Ett personligt och fint armband som går att matcha snyggt. 99:-
Modernt armband i svart!

Bilder och Text lånad av JFR.webb.se

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG SJUNGER JÄTTE FINT OKEJ!!! :D

2010-01-13 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0