Oh no!

Jahopp, igår va madde, josefin, ida och sophia här innan vi åkte hem till mig så träffades vi och åt snabbt på donken. Vi mös och kollade på film tills alla vart sugen på godis så vi satte oss på 520 Holmboda bussen och hoppade av vid coop. När vi väl hade åkt hela den biten för att handla och sen kom hem så hade min bror tagit hem en massa kompisar som snott våran tv, så vi fick hänga på mitt rum ett tag och snacka tills vi senare bestämde oss för att gå ner och störa när dom satt och kollade på Scary Movie. Eftersom att vi tjejer kan vara så himla jobbiga och pratade så mycket under filmen så stack grabbarna snabbare än blixten, soffan va våran igen!! När klockan närmade sig 12 så vare äntligen dags för en efterlängtad händelse som jag inte tänker säga så mycket om förutom att det händer väldigt skumma saker i mitt hus, och PQ är ute efter mig :/ Inte okej!! Vi glömde helt bort tiden och när vi kollade på klockan efter ett tag så var den 10 över 2 och bussen gick inte längre, så tjejorna fick ta en taxi ner till stationen där natt bussarna går :P moahaha

Imorgon börjar skolan igen och vårat schema på schoolsoft är helt fucked up, så vi dyker väl upp till skolan vid halv 9 så får vi se vad som händer.. jag har inte direkt längtat efter skolan, men men!!

Nu ska jag krypa till kojs, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0