SCORE!

Första dagen i skolan var helt okej, vi har fått ett nytt schema men det är mer eller mindre lika dant som de vi hade innan förutom att dom som har valt Bild är lediga på fredagar :D Efter skolan så åkte jag, josefin, madde och ida in till stan för att käka på donken och jag gick först till espresso house och köpt en en stor chai latte, mums! Under tiden som vi satt och käkade på donken så kollade jag ut mot gatan och försvann bort ett tag in i mina tankar, helt plötsligt så känner jag hur någonting nuddar mina fingrar för jag sitter och håller upp min hand på något konstigt sätt, och när jag kollar dit så sitter josefin med mina fingrar halvvägs in i hennes mun och typ halv biter mig, snacka om att jag inte var beredd på det. Hon ville bara se min reaktion och snacka om att hon fick en rejäl, vi kunde inte sluta garva på typ 5 min medan madde och ida satt breve och inte fattade någonting :P

Jag skulle egentligen haft fotbollsträning idag för första dagen på typ en veckas uppehåll, men eftersom att jag inte har råd just nu att byta upp mitt terminskort till ett plus så skulle jag inte kunna ta mig hem efter träningen, så de sket sig. Kan ju inte förneka att det är J*****T kallt ute också, spec nu när vi tränar ute och så sent på kvällen.

Eftersom att de inte vart någon fotbollsträning så vart det så att jag låg och slappade i soffan och under tiden som jag låg där så skickade jag iväg ett sms till min kära morbror eftersom att jag inte hört något från honom på ett tag. Ett tag efter att jag skickat smset så ringde han upp mig och sa att han varit lite upptagen, spec nu när han träffat tjej och så. Jag är jätte glad för hans skull, han behöver en riktig kvinna som kan ta hand om honom tycker jag ;) hehe, bortsätt från att jag är den enda kvinnan i hans liv (Intern humor). Han berättade även att han äntligen har hittat en tatuerare som är villig att tatuera mig :D YIPPIE. Jag hade en annan tatuerare innan praktiken var klar, men sen när ingenting stog ivägen för mig och min tatuering så fick han inte tag på tatueraren, han svarade inte på telefonen så morbror va tvungen att leta upp en ny och det är ingen som vill tatuera på mig eftersom att jag är minderårig, men nu äntligen så har han hittat en. Han skulle åka och träffa honom imorgon och efter det så kommer han att ringa mig. Så just nu är jag FETT EXCITED!!!! Hör av mig imorgon, Peace 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0