6 Mars

Hela sportlovet har vart awsome!! :D har haft det så himla roligt med några speciella människor :) Genom Frida så träffade jag Linn och hon är så himla skön, älskar henne grymt mkt bara för att hon är som hon är. Vi kom så jäkla bra överens redan första gången vi träffades, helt otroligt faktiskt!! :) Frida och jag har umgåtts extra mkt under sportlovet, vi tappade konakten lite efter 9an men nu har vi funnit varandra igen vilket känns bra, vi var inne i gamla stan och träffa emil, sollentuna bibliotek och träffa Josef och a och bowla igår med Emil och vi har har bara gjort så homla mycket roligt. Vi var på bio och då var linn med, bion sög men sällskapet va bra :) hahaha, hade så jukt roligt med emil och frida igår, vi bowlade, åkte till donken där jag fick skrattanfall och inte kunde sluta skratta, åkte till kyrkogårde och skulle hälsa på pappa men jag skrämde emil så mycket satt han gick tillbax till bilen och vågade inte gå in i kyrkogården :P ALLTSÅ LOVET HAR VART PERFEKT!!! :)<3 Har även vart med josefin och madde, det ägde också såklart :D sitter och skriver en massa uppsatser nu som tydligen ska vara inne på måndag, får se hur det går :) Jag har så mycket att skriva satt jag känner att det bara blir rörigt och typ osammanhängande, men de får ni ta :P hahah.. aja ska duscha och sen fortsätta plugga :D hejdå, kram

Vill även påpeka att elin jeppsson fyller år idag, Grattis :)

Kommentarer
Postat av: Mlee

Nej för oss har du minsann inte hunnit med blänger på lillesyster ;)

2010-03-07 @ 12:33:52
URL: http://mlee-mlee.blogspot.com
Postat av: Anonym

nej, vart så himla mkt annat :(<3

2010-03-07 @ 16:24:29
Postat av: Linn

Naaw galet kär i min flicka!! Det känns verkligen som vi känt varandra sen man gick i blöjor :D Japp, jag älskar dig i massor! puss <3

2010-03-08 @ 12:25:50
Postat av: Fredrica

Håller med, känner på mig att vi kommer bli väldigt bra vänner!!! (hoppas det iaf) för jag gillar dig grymt mkt just för att vi är så himla lika och kommer så bra överens<3<3<3<3 älskar dig massor BeJi

2010-03-08 @ 17:45:35
Postat av: Girly

Lät som ett bra lov:)

2010-03-10 @ 18:32:20
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Fredrica

ja det måste jag endå säga att det var ;)

2010-03-10 @ 21:50:06
URL: http://wallenburgare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0