Snart påsklov

I fredags så åkte jag och träffade Josef eftersom att han skulle överraska mig med nått. Det vart bio inne på sergel, det var jätte mysigt!! Vi såg Remember me, den var bra och ganska sorglig. Men jag rekommenderar den!! :) Sen när vi hade sett klart filmen så började jag snacka med två kompisar som var i närheten så vi träffade dom ett tag innan vi åkte hem. På lördagen så vare å åka snabbt hem och fixa mig innan jag skulle åka till dopet som började klockan 1. Dopet var jätte fint :) Det var jobbigt att sitta inne i kyrkan där vi hade haft en begravning för pappa 7år tidigare. Bara känslan att sitta där och kolla runt om kring mig var hemsk. Visst detvar inte länge sen jag konfirmerade mig i den kyrkan, men då satt jag inte på bänkarna och hade tid att tänka på det. Utan då var jag så nervös och uppspel inför min konfirmation. Efteråt så fikade vi och de öppnade doppresentarna. Från mig och mina två bröder så fick thindra ett guld armband med en bricka på som vi hade graverat in hennes namn på. Av mamma och några i familjen så fick hon en jätte fin silverskål som vattnet hon döptes med låg i.

Hade match igår vilket gick bra, vi vann med 3-0.. FLICKOR VILL, BRUDAR KAN!! Sitter och försöker plugga :S går väl si sådär.. brukar inte gå så bra om man inte tycker om själva uppgiften.. Men men.
Sitter just nu och lyssnar på Molly Sanden - Hallelulja. Tycker den låten är så himla fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0