Söndag..

Vart tog helgen vägen?! Helt otroligt va tiden kan gå fort, usch!! :/ I Fredags spelade jag match mot vallentuna, det vart 1-1 men vi ägde mer eller mindre hela matchen. Känns som att jag blir bättre för varje match som går, och det är ju bara bra :) Efter matchen så kom Josef, frida och emil hit och vi satt och spelade gitarr och snackade :) I lördags så firade vi christian som fyllde år i veckan, det var mysigt försökte få thindrisen å börja krypa, det gick väl si sådär :P haha. Aja idag så ska jag göra en "uppsats" som vi ska redovisa på tisdag, får se hur det går. På onsdag ska jag vara barnvakt och kommer nog behöva sova över hos syrran eftersom att dom kommer hem så sent, men det ska väl gå fint :) Få vara lite med min lilla ögonsten (a) Nästa helg så ska laget upp till gävle på försäsongsläger :) det ska bli roligt!! :D OJ juste, måste ut och sälja trisslotter :S pengarna skulle vara in för typ en vecka sen, aja ;P Ska nog försöka plugga lite nu. Hejdå, Kram


Thindra står på knäna men har inte riktigt fattat
krypar grejen än ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööööt-tindrisen! <3

2010-03-14 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0