SRY

Tjeena, har inte uppdaterat på typ 4 dagar, har vart ganska upptagen!! Jag har haft en stor rapport och en massa inlämningar att göra, så det har tagit upp ganska mkt tid om man säger så. Sen så har jag vart väldigt mkt med josef också<3

Igår kom mormor hit från gärvsö, det är ju dop imorn så alla släktingar är ju här. kom precis hem för jag, mamma och mormor åkte till jula. Mormor behövde en massa grejer till sitt nya garage. Det slutade med att hon köpte en massa saker och även köpte en locktång till mig (a) den kosta inte så mkt, men den funkar nog endå :D

Ska testa locktången ikväll, jag och josef ska ju iväg någonstans (en överraskning). Så det enda jag vet är att jag ska möta honom på tåget någon gång, han kommer höra av sig senare idag när jag ska börja göra mig iordning!! Så det kommer bli roligt, får se vad som händer helt enkelt.

Imorn ska ju min lilla ögonsten döpas. Thindra E L Wallenborg. Ska bli roligt, mitt första dop på länge. Har köpt en jätte fin sak i doppresent som jag kan ta upp senare (möjligt att emelie läser detta). aja nu ska jag typ chilla försöka plugga å så. Hejdå (hoppas eran fredagskväll kommer bli lika lyckad som min, förhoppningsvis :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0