Toppen på...

Hej :) hur är läget? För mig så är allt bra :) skolan går toppen, eftersom att vi ska ha nationella i engelska i april så håller vi på och tränar på det som vi är dåligast på. Typ dom som har svårt att läsa ska träna på det och så vidare, så vi fick ett gammal natioenellt test som vi skulle skriva. Ett läs förståelse test vilket gick sådär, ett poäng ifrån MVG... SUCK men det kanske betydet att när vi väl har nationella så kanske jag får den där sista poängen som jag behöver :P men men.. allt som ska vara inlämnat är inlämnat och nu har vi bara några få uppsatser att skriva som vi precis har fått så jag behöver inte stressa med dom :D

Ska spela match ikväll mot vallentuna (REVANGE) Sist vi spelade mot dom så förlorade vi och jag fick stå i mål första halvleken, hemskt! Nu är det hemma match och det känns som att vi kommer vinna ikväll!! :D

I morgon ska vi fira Christian, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer i helgen, vi får väl se :) Hejdå, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0