1 September

Det finns en person i mitt liv som har betytt och fortfarande betyder väldigt mycket för mig och trots att jag vet att hon har det ganska jobbigt just nu av olika anledningar så kan jag inget annat än att fundera på olika saker, som varför hon inte hör av sig lika mycket, varför hon inte pratar så mycket med mig dom gånger vi ses och betyder jag lika mycket för henne som jag gjorde förut. Det är någon som jag funderat på väldigt länge men jag har inte sagt något för jag vet att hon kommer säga att det inte är någont speciellt och om det nu är så så vill inte jag ta upp det och riskera att hon tycker att jag är jobbig eller att jag är löjlig som känner så. Även fast hon troligtvis skulle säga att det inte är någonting så har jag lagt märke till att saker och ting har förendrats och om hon nu känner att det är så hon vill ha det så ska inte jag lägga mig i det, men hon kan iallafall säga som det är när jag frågar henne, att hon helt enkelt inte vill vara med mig lika mycket eller inte tycker om mig lika mycket om det nu är så.. Jag är rädd att förlora henne, jag är rädd för att hon helt enkelt inte gillar mig lika mycket längre som vän. Kände att jag behövde skriva av mig, eftersom att jag endå har gått och bärt på det här ganska länge och inte riktigt vågar ta upp det med henne.. Allt jag vill är att det ska bli som förut, JAG SAKNAR OSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0